Igre u moru

Secam se nasih igara u moru. Satima smo sestra i ja zaranjale ne bi li dotakle dno.Ozbiljno dobra je bila igra kada me sestra scojim stopalima jako odgurne ka dubini., a ja jedva docekam da svojim stopalima dotaknem dno mora i potisnem se na gore. Uvek je bilo neophodno da dotaknem dno da bi naglo i brzo izronila. Volela sam da verujem da jos i poskocim iznad povrsine mora. Kao klinka sam tako naucila da je potrebno dotaci dno da bi krenula na gore. 

Danas je taj dan. Konanco sam na dnu. Nize od ovoga ne moze. Maske su pale. Jasne poruke su primljene. Emocije su kao besni talasi mora danas probili sve moje brane. Konacno, danas je dan velikog porinjanja. Ka dnu. I svejedno mi je. Osecam se dobro posle mnogo vremena. Konacno cu moci da zaspim. Konacno cu moci da pricam. Konacno cu moci da se oduprem nogama o dno i krenem ka povrsini. I konacno cu moci da se nasmejem. Nekada. 

O mnogo volim igre u moru. Volim kada telo postane tako lagano, kada ne smes da prestanes da radis nogama da ne bi potonuo. Kada moras da zmuris. Kada  kontrolises svoj dan. Kada ispustas vazdih kroz usta sporije da bi produzio vreme do izranjanja. Kada konacno otvoris oci i zablesne te odsjaj sunca. A najvise od svega volim kad stopalima dotaknme dno i odbacim se. I uvek poverujem da cak pomalo i odskocim iznad povrsine. Potrebno mi je to dno da  da poverujem da mogu da poletim. Iznad mora. Danas je taj dan.

6 thoughts on “Igre u moru

  1. Lepo. Dobro je što si stigla do prelomne tačke. Sada, sa srećom na tom putu ka površini. Valjda usput neće da ne bude puno ruku koje bi htele da te povuku natrag na dno 😉

    Like

    • Je m’y mets sûrement l’an prochain !Ce livre m’aidera avec d’autres sources pour choisir quelle poule je prtderai.Attennion Humeur grivoise : pas de fausse interprétation !

      Like

  2. I do not even know how I stopped up here, however I assumed this submit was once great. I do not understand who yo#8r&217;ue but certainly you’re going to a well-known blogger for those who are not already Cheers!

    Like

  3. eymard disse:Lina: haja exaltaçao, hein!!! (risos). Nao deixa de ter o seu charme, mas, sieatrcmnnee, por esse preço, o melhor é garantir um numero maior de garrafas do melhor champagne, torcendo a rolha em sentido contrario ao da garrafa e, como disse o Luciano, conservando ao maximo o gás. O sabre? Quem quiser correr o risco, que o faça com um espumante!!!! (risos).

    Like

Leave a comment